loading...
del3
parisa بازدید : 52 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

بهترین ماشین لباسشویی ال جی ماشین های دارای بار بالا و بار جلو که نمی توان آنها را شکست داد.

در چند سال گذشته ماشین های لباسشویی بسیار زیبا (و بسیار گران) شده اند و  قیمت لباسشویی ال جی خرید مناسب بازی شما می تواند طاقت فرسا باشد. وارد کارشناسان ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی آزمایشگاه لوازم خانگی و محصولات تمیزکننده مousسسه خانه داری خوب شوید ، که ده ها سال تست زیر کمربند خود را دارند و بهترین مدل هایی را که بهترین لباسشویی ال جی باید در سال 2020 در نظر بگیرند می دانند.بهترین مدل ماشین لباسشویی ال جی

 

هنگامی که ماشین های لباسشویی را آزمایش می کنیم ، آنها را بر اساس چرخه های منظم ، سنگین و ظریف ارزیابی می کنیم که از نظر تمیز کردن و از بین بردن لکه ها ، کار با لباسشویی ال جی  میزان انرژی و آب مصرفی و لطافت آنها روی پارچه است. ما همچنین چرخه های ویژه مانند تختخواب های حجیم و شستشوی سریع یا سریع را آزمایش می کنیم تا ببینیم مطابق انتظارات ما عمل می کنند. اگر یک چرخه ضد ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی  عفونی کننده وجود داشته باشد ، تأیید می کنیم که بهترین لباسشویی ال جی دستگاه برای مدت زمان کافی برای از بین بردن میکروب های موجود در پارچه به دمای کافی بالا می رسد. همچنین ما کنترل پنل هر مدل را بهترین مدل ماشین لباسشویی ال جی از نظر بصری ، میزان پاسخگویی و استفاده از آن آسان می کنیم. ما حتی بررسی و باز کردن و بستن آسان درب و بارگیری و بهترین ماشین لباسشویی ال جی تخلیه بسته های رختشویی بزرگ و کوچک در دستگاه را بررسی می کنیم.

 

در اینجا بهترین انتخاب برای بهترین ماشین لباسشویی های سال 2020 آورده شده است:

 

بهترین ماشین لباسشویی کلی: واشر شستشوی جلو لوازم خانگی UltraFresh با OdorBlock

ماشین لباسشویی با بهترین ارزش : واشر Top-Load Kenmore Elite با بخار و شوینده Acela

بهترین ماشین لباسشویی نوآورانه: ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash

بهترین ماشین لباسشویی بار بالا : واشر همزن ظرفیت فوق العاده بزرگ Maytag

بهترین ماشین لباسشویی جمع و جور جلو : ماشین لباسشویی Miele TwinDos

بهترین ماشین لباسشویی کامپکت بالا: Speed ​​Queen TR7

بهترین ماشین لباسشویی با ظرفیت بزرگ: سیستم TWINWash LG با LG Sidekick

بهترین ماشین لباسشویی برای غلافهای شوینده: واشر بخار کامل بار الکترولوکس با SmartBoost

بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی : واشر بارگذاری جلو سامسونگ AddWash

چه نوع ماشین لباسشویی بهتر است: از ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی بالا یا از جلو؟

اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا شما یک ماشین بارگیری جلو یا بالا را می خواهید. در آزمون های موسسه خانه داری خوب ، هر دو بهترین مدل ماشین لباسشویی ال جی نوع آنقدر ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی  خوب تمیز می شوند که تفاوتی در لباس خود مشاهده نخواهید کرد ، اگرچه آزمایش های ما عملکرد ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی  بهتر لودرهای جلو  کار با لباسشویی ال جی را نشان می دهد. آنچه را که انتخاب می کنید واقعاً مورد اولویت شخصی است.

 

✔️ ماشین لباسشویی با بار جلو از نظر صرفه جویی بهترین لباسشویی ال جی  در مصرف انرژی بهترین گزینه است. در هر بار کمترین میزان آب را مصرف می کند. لباس ها هنگامی قیمت لباسشویی ال جی که در یک استخر کوچک از آب که توسط دستگاه اضافه می شود به محض احساس وزن و نوع بار تمیز می شوند. لودرهای جلویی به راحتی می توانند وسایل بزرگ و حجیم مانند مبلمان و کیسه های خواب را اداره کنند ، اما برای بارگیری و تخلیه وان نیاز به خم شدن دارند. اکثر تولیدکنندگان کشوهای پایه را می فروشند تا وسایل را از کف بالا ببرند و در پشت شما فشار کمتری ایجاد کنند.

 

اگر فضا کم است ، می توان یک ماشین شستشوی بار را با خشک کن مطابق آن انباشته و در کمد ، حمام یا هر منطقه باریکی که آب ، اتصالات الکتریکی و تخلیه در آن وجود دارد ، قرار داد. بخاطر داشته باشید که آب در انتهای چرخه غالباً در واشر درب ، تلگراف و حتی خود طبل آب می کند و می تواند منجر به رشد کپک و بو شود. اگر یک لودر جلو انتخاب می کنید ، باید در مورد تمیز کردن واشر و تلگراف و بیرون ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی  گذاشتن درب کوشا باشید تا درام خشک شود و بو ایجاد نشود.

 

✔️ یک ماشین لباسشویی با بار بالااگر پیکربندی سنتی تری را می پسندید ، انتخاب خوبی است. از آنجا که آب موجود در لودرهای بالا تخلیه و پایین می رود ، در مقایسه با لودرهای جلو احتمال ایجاد  بهترین مدل ماشین لباسشویی ال جی قالب و بو وجود دارد و این دلیل آن است که بسیاری از مصرف کنندگان کار با لباسشویی ال جی  آنها را ترجیح می دهند. با این حال ، بهتر است بهترین ماشین لباسشویی ال جی  ماهانه یک بار وان و توزیع کننده های ماشین لباسشویی را تمیز کنید. مدلهای جدید با بارگذاری بالا با بازده بالا تمیزکاری عالی را ارائه می دهند و با وجود اینکه از آب بیشتری نسبت به لودرهای جلو استفاده می کنند و می توانند با یا بدون همزن مرکزی همراه باشند ، بازدهی بالایی نیز دارند. بهترین لباسشویی ال جی

 

لودرهای برتر بدون همزن دارای وان های عظیم برای بارهای بسیار زیاد هستند و لباس ها را به آرامی زیر دوش آب پرتاب می کنند. مدل های همزن ممکن است قیمت کمتری داشته باشند و در پارچه ها کمی لطیف باشند. آنها با جابجایی لباسها از طریق آب استخر تمیز می شوند ، بنابراین پارچه ها به خوبی شستشو داده می شوند و مواد شوینده ، به خصوص بسته های یک دوز ، به احتمال زیاد به طور کامل در آنها حل می شود. لودرهای بالایی با همزن ممکن است دارای وان های کوچکتری باشند و بیشترین آب را از هر نوع واشر استفاده می کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین ماشین لباسشویی های بهترین ماشین لباسشویی ال جی ما برای سال 2020 بیشتر بخوانید (و با خرید بهترین خشک کن های ما برای سال 2020 مجموعه خود را کامل کنید ):

 

یکی از بزرگترین شکایات مصرف کنندگان در بهترین ماشین لباسشویی ال جی مورد ماشین لباسشویی هایی که از قبل بارگیری می شوند ، بوی نامطبوع است که وقتی آب داخل  کار با لباسشویی ال جی حوضچه  بهترین لباسشویی ال جی ها ایجاد ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی می شود  قیمت لباسشویی ال جی ، بهترین مدل ماشین لباسشویی ال جی ایجاد می شود. این واشر جدید GE دارای یک گزینه تخلیه است که پس از اتمام لباسشویی داخلی دستگاه و درب درب را به طور خودکار خشک می کند . دستگاه در حالیکه درام به طور متناوب می چرخد ​​، هوای بیرون را می گیرد تا فضای داخلی خشک شود. واشر درب ، کشوی دیسپنسر و سایر اجزای داخلی با Microban ، یک افزودنی برای کمک به حفظ قالب ، تحت درمان قرار می گیرند.

 

در آزمایش های ما ، درام و مهر و موم درب پس از یک چرخه تخلیه کامل خشک شد. ما متوجه شدیم که چرخه شستشو سریع و بسیار م effectiveثر است ، و بطور چشمگیری نمونه های لکه پنبه و پلی استر را در آب گرم و سرد تمیز می کنیم. حتی شستشوی سریع فقط در مدت 20 دقیقه لکه ایجاد شده را از بین برد.

 

این واشر دارای ویژگی هایی از جمله توزیع عمده SmartDispense است. تمام کاری که شما انجام می دهید این است که چرخه را انتخاب کنید و واشر به طور  ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی خودکار مقدار صحیح مواد شوینده را اضافه می کند. این ماده حداکثر 50 اونس مواد شوینده مایع را در خود نگه می دارد و یک سینی است که بدون ریختن کار با لباسشویی ال جی  پر می شود. بهترین مدل ماشین لباسشویی ال جی سایر موارد اضافی شامل چرخه های بخار ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی ، اتصال Wifi و گزینه شستشو و خشک 1 مرحله ای است که باعث شستشو و بهترین ماشین لباسشویی ال جی خشک شدن بار کوچک در طول شب می شود.

 

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 3,157