loading...
del3
parisa بازدید : 49 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)

جیمز مغز ، Insider Reviews ، 16 جاروبرقی ربات را تا به امروز آزمایش کرده و آنها را تحت آزمایش های دقیق قرار داده است تا بفهمد که بقایای مانند زمین  بهترین جاروبرقی قهوه ، بستر گربه ها ، آرد و موی حیوانات اهلی در کف و چوب سخت و Roborock S6 چقدر خوب جمع می کنند. در راس لیست است. 

 

نه تنها کفپوش های چوب سخت و کفپوش را بهترین جارو برقی به راحتی بهترین برند جاروبرقی اداره می کند ، بلکه در گوشه  بهترین جاروبرقی 2020 و کنار خلا of ربات هایی که آزمایش کردیم عمیق تر می شود. همچنین کار خوبی را انجام داد و در مسیرهای تمیز کردن خود حرکت کرد ، خیلی  بهترین برند جاروبرقی چیستکم گیر می کرد.

 

Roborock S6 با الکسا سازگار است و با برنامه ای همراه است که به شما امکان می دهد برنامه تمیز کردن خود را تعیین کنید ، بهترین جارو برقی سطح مکش متفاوتی را تعیین کنید و پس از اینکه خلاuum فرصتی پیدا کرد تا فضای شما را ترسیم کند  بهترین جاروبرقی 2020، مناطق ممنوع را تنظیم کنید.

 

S6 همچنین دارای یک مخزن مخزن شستشو است که به شما امکان می دهد آن را از ربات vac به ربات mop تبدیل کنید. طبق گفته Brains ، اتصال اتصالات به خوبی کار می کند و می توان مخزن را تنظیم کرد تا آب کافی پراکنده کند ، بنابراین نگرانی در مورد جاری شدن سیل  بهترین جارو برقیدر حوادث نخواهید داشت.

 

شکایات وی در مقایسه با سایر مدل های ربات خالی ، کمترین و عمدتا مربوط به بهترین جاروبرقی 2020 مشخصات بالاتر S6 بود. این می تواند در زیر برخی از مبلمان کم مشخصات کاملا محکم باشد که منجر به گیر افتادن آن شود.

 

بررسی کامل Roborock S6 ما را بخوانید.

راهنمای کامل ما برای بهترین خلا های ربات را بخوانید.

هنگام خرید برای خلا new جدید به دنبال چه چیزی باشید

مانند سایر لوازم خانگی ، هنگام خرید باید موارد خاصی را رعایت کنید ، جعبه هایبهترین جارو برقی  خاصی را که باید حتما تیک بزنید و همچنین تعداد زیادی از تکالیف را که باید قبل از تصمیم گیری انجام دهید. ادوارد چادلی ، مهندس 11 ساله سابق دایسون ، ما را از میان مشکلات مشترک جاروبرقی و نحوه خرید بهترین دستگاه برای نیازهای شما رد کرد.

  بهترین جاروبرقی 2020 بهترین برند جاروبرقی چیست 

در اینجا برخی از مشخصات بیشتر برای جستجو وجود دارد:

موتور بدون برس: مطمئناً موتور خلاuum چیزی است که مکانیسم را تأمین می کند ، در نهایت مکش ایجاد می کند و خانه تمیز را تضمین می کند. موتورها به دو دسته مسواک دار و بدون برس تقسیم می شوند . چودلی توصیه می کند که  بهترین جاروبرقی 2020به موتورهای بدون برس بهترین جارو برقی برسید: "موتورهای بدون برس بسیار کارآمد هستند و انرژی بیشتری را از باتری برای تمیز کردن کف ترجمه می کنند. مشکل موتورهای براش این است که اصطکاک بیشتری در سیستم وجود دارد که به نوبه خود برخی از موتورها را می خورد. شارژ باتری و از جمله موارد دیگر باعث می شود دستگاه کارآیی کمتری داشته باشد. " وی گفت: برس ها همچنین می توانند با گذشت زمان فرسوده شوند و ممکن است باعث آلودگی کربن در هوا شوند. ما پیشنهاد می کنیم از هر دو مدل دایسون و روبروک از موتورهای بدون برس استفاده کنید ، اما ما قادر به تعیین نوع موتور موتور کوسه نیستیم.

 

یک سر برس خوب طراحی شده: "داشتن موتورهای کارآمد و باتری همه چیز خوب است ، اما این فقط با هد انتخاب می شود که به خوبی طراحی شده است" ، Chudleigh ، که در توسعه ابزار توربین بدون پیچ و خم Dyson شرکت داشت - یکی از ویژگی های اصلی ، گفت: در توصیه ما برای بهترین جاروبرقی 2020  بهترین خلاuum بهترین برند جاروبرقی چیست برای موهای حیوانات خانگی . یک سر برس خوب طراحی شده اطمینان می دهد که خاک و گرد و غبار کف شما در واقع به خلا your شما راه می یابد. شما می توانید نمونه خوبی از نحوه آزمایش وکیوم خلا را در راهنمای بهترین خلا های ربات مشاهده کنید .

 

یک طرح بدون کیسه: چودلی گفت : "هر بار بدون کیسه". کیسه های وکیوم دارای سوراخ های ریزی هستند که به هوا اجازه عبور از آنها را می دهد و تقریباً مانند یک فیلتر عمل می کند و گرد و غبار و خاک را به دام می اندازد. اما با گذشت زمان ، آن سوراخ های کوچک مسدود می شوند.  بهترین جاروبرقی چودلی بهترین جارو برقی گفت: "سپس مکش خلا then با مسدود شدن سوراخ های بیشتر کاهش می یابد. در اصل مانند خفه کردن جارو برقی است." در طراحی های بدون کیسه از یک سیستم چرخشی استفاده شده است که "ذرات را از جریان هوا می چرخاند" و به شما اجازه می دهد هوای پاک بدون گرفتگی چیزی و جلوگیری از مکش ، از موتور عبور کند. همه جاروهایی که توصیه می کنیم بدون کیسه هستند.

 

دستگاه سبک: این دستگاه  بسیار ساده است. شما می خواهید در جایی بهترین برند جاروبرقی چیست حدود 10 بهترین جاروبرقی 2020 تا 15 پوند خلا vac داشته باشید که بتوانید به راحتی آن را در خانه خود حمل کنید ، از پله ها بالا و پایین بروید و حتی به ماشین خود برسید. 

 

ضمانت قوی:  چودلی گفت که متداول ترین قطعاتی که در جاروبرقی خراب  بهترین جارو برقی می شوند ، شیلنگ و باتری هستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که ضمانت خلا any خریداری شده شما دارای ضمانت مناسب برای جایگزینی قطعات در صورت بروز مشکلات است. وی همچنین به شما توصیه بهترین جاروبرقی می کند به دنبال یک ضمانت برگشت خوب پول باشید که به شما اطمینان دهد در صورت ناراضی بودن از عملکرد دستگاه می توانید آن ماشین را به هر دلیلی بازگردانید.

 

انواع جاروبرقی

جاروبرقی ربات: جاروبرقی  ربات جاروبرقی مستقلی است که در خانه شما پرسه می زند و هیچ تلاشی از شما نمی کند. آنها به اندازه انواع دیگر جاروبرقی قدرت ندارند و باید مرتباً تخلیه شوند ، اما در صورت راحتی می توان آنها را کتک زد.

 

خلا Can کنیستر: خلاuum کنیستر موتور و سطل گرد و غبار خود را در یک قوطی مستقل با سر  بهترین جاروبرقی 2020برس به وسیله یک شلنگ مکش بلند متصل می کند. کنیستر معمولاً روی چرخ است و کمی شبیه توله سگ گمشده شما را دنبال می کند. جاروبرقی بهترین برند جاروبرقی چیست  های کنیستر به بهترین جارو برقی  قدرت برتر و مکش عالی معروف هستند ، اما قابلیت انعطاف پذیری زیادی ندارند و با توجه به اینکه شما به یک قطعه جداگانه که باید با خود حمل کنید ، حرکت در خانه دشوار است.

 

خلا U عمودی: خلا up  ایستاده همان چیزی است که شما ممکن است هنگامی که از شما خواسته شود خلا imagine را تصور کنید ، تصور کنید - یعنی اگر در ایالات متحده هستید ، یعنی. (اگر در انگلستان هستید ، احتمالاً خلا can کنیستر را به تصویر می کشید.) برخلاف بهترین جاروبرقی وکیوم  بهترین جارو برقی های کنیستر ، در خلا vacهای ایستاده موتور ، سطل آشغال و سر همه در یک بسته قرار دارند. خلاuum خود به خود ایستاده و بدنه دستگاه در صورت نیاز به جاروبرقی به عقب خم می شود.  بهترین جاروبرقی 2020 جاروبرقی های ایستاده قدرت و قابلیت انعطاف پذیری را متعادل می کنند ، اما در بعضی موارد هنوز هم می توانند برای عملکرد مفید باشند. آنها اغلب به یک شیلنگ قابل جابجایی مجهز هستند تا به مکانهایی برسند که سر برس اصلی نمی تواند برود.

منبع : https://delavaa.com/the-best-vacuum-cleaner/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 668
  • بازدید کلی : 3,159