loading...
del3
parisa بازدید : 55 دوشنبه 24 خرداد 1400 نظرات (0)

انواع بند لباس آپارتمانی

بهترین قفسه بند رخت دیواری خشک کن لباس های دو رخت اویز ایستاده  لایه قابل حمل دو طبقه: لوازم ضروری خانگی در آمازون

نه تنها برای لباس های مرطوب ، در صورت نبود فضای کمد ، گزینه مناسبی رخت اویز ایستاده برای لباس های بند رخت جمع شونده خشک نیز محسوب می شود.

بازبینی را بخوانید

بهترین T-Post: لوازم خانگی Essentials T-2050 Steel Outdoor Clothesline T Post در آمازون

ساخته شده از فولاد گالوانیزه ، برای مقاومت در برابر عناصر بند رخت دیواری بیرونی طراحی شده است.

بازبینی را بخوانید

 

بهترین در کل: بند لباس الاستیک سفر قابل حمل HAWATOUR

 

چه بخواهید کمپ بزنید و چه بخواهید بتوانید لباس های شسته شده با دست را در اتاق هتل خشک کنید ، این بند لباس قابل حمل آماده است. کوچک و سبک است (فقط 7 اونس) ، بنابراین انداختن آن در چمدان یا کوله پشتی آسان است ، اما همچنان محکم است. بند رخت دیواری ساخته رخت اویز ایستاده شده  بند رخت جمع شونده از فولاد ضد زنگ ، می توان آن را در داخل یا خارج استفاده کرد. همراه با 12 پایه سنجاق متصل شده که می تواند از حوله و پوشک گرفته تا مواد ظریف شما را در خود جای دهد. همچنین دارای گیره هایی است که از لغزیدن گیره های لباس جلوگیری می کند.

 

هر انتهای آن به قلاب مجهز است که می تواند به اکثر سطوح متصل شود. بند لباس الاستیک است و می تواند تا 10  بند رخت دیواری فوت برای بسیاری از اتاقهای آویزان کشیده شود. مشتریان می گویند که تنظیم آن آسان ، خوش ساخت و عالی برای سفر است.

 

 

بهترین جمع شدنی: Minky Homecare 49 لباس در فضای رخت اویز ایستاده باز جمع شده

طناب لباس جمع شونده در فضای باز 49 Minky Homecare

خرید در Wayfair

خرید در Walmart

خرید در تختخواب حمام و فراتر از آن

حالا شما آن را می بینید ، اکنون نمی بینید. این بند لباس جمع شونده به شما امکان می دهد در صورت نیاز خط را دراز کرده رخت اویز ایستاده  و در صورت عدم نیاز ، آن را به راحتی کنار بگذارید. ساخته شده برای استفاده در فضای باز ، آن را به یک دیوار با براکت خاص (شامل) متصل می شود ، بند رخت جمع شونده بنابراین شما می توانید آن را به راحتی بند رخت دیواری جدا کنید. طناب لباس هنگام تمدید تا 49 فوت فضای خشک را فراهم می کند.

 

مشتریان می گویند نصب آن آسان است و بسیاری اظهار داشتند که در خانه نیز بسیار عالی است. با این حال برخی می گویند آرزو می کنند وزن بیشتری داشته باشد.

 

بهترین فضای باز: وسایل ضروری خانگی لباس خشک کن لباس در فضای باز

ملزومات خانگی لوازم ضروری خانگی خط خشک کن لباس آفتاب باز در فضای باز به سبک چتر

خرید در Walmart

به سختی می توان بوی لباس هایی را که در هوای تازه و آفتاب خشک شده اند خشک کرد. این بند لباس به سبک چتر به شما کمک می کند تا آنها را با خیالی آسوده از آن جا خارج کنید. این ساخته شده از آلومینیوم ، دارای 30 خط ، با 210 فوت ظرفیت خشک کردن است که قطب مرکزی را احاطه رخت اویز ایستاده کرده است. این قبلاً مونتاژ شده است ، بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را باز کنید و آماده رفتن هستید. جمع شدن و ذخیره کردن آن نیز آسان است درصورتی که ه بند رخت دیواری وا اجازه خشک شدن در فضای باز یا هر زمان که می خواهید آن را جابجا نکنید. بند رخت جمع شونده

 

مشتریان می گویند این محکم است و از قابلیت حمل و نقل آن بسیار خوششان می آید. یکی از مشتریان گفت که راه اندازی آن کمتر از یک دقیقه طول می کشد و حتی وقتی هوا خیلی سرد است که نمی تواند لباس را بیرون بیاورد از آن در زیرزمین استفاده می کنند.

بهترین تاشو: قفسه خشک کن تاشو AmazonBasics

بررسی قفسه های لباسشویی تاشو AmazonBasics

با این قفسه خشک کن نیازی به گیره یا گیره لباس نیست. شما به سادگی وسایل خود را روی میله ها می گذارید تا خشک شود. ابعاد آن 14.5 "x 29.5" x 41.75 "است و کاملاً در بیشتر وان ها قرار می گیرد. ساخته شده از فولاد سبک ، جابجایی آن از مکانی به مکان بند رخت جمع شونده دیگر آسان است و به صورت بند رخت دیواری آکاردئونی صاف تا می شود ، بنابراین ذخیره سازی آن نیز آسان است. سطح کروم آن جلوه ای زیبا به آن داده و از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند. این نیز محکم است و تا 32 پوند هم می رسد.

 

مشتریان می گویند که آنها این کار را برای همه چیز از پوشک های پارچه ای آویز گرفته تا مواد غذایی خوشمزه دوست دارند. رخت اویز ایستاده در حالی که تعداد کمی از آنها دوام آن را گزارش کرده اند ، اکثر نظر دهندگان می گویند کیفیت عالی است و به طور کلی نمرات بالایی به آن می دهند.

بهترین دیوار نصب شده: قفسه خشک کن لباس بند رخت دیواری تاشو Aero-W

این قفسه لباس صرفه جویی در فضا به هر دیوار یا در داخل خانه یا خارج از خانه نصب می شود. در صورت نیاز به سادگی آن را بیرون آورده و بند رخت جمع شونده فضای لازم برای آویختن لباس ها ، حوله ها و سایر پارچه هایتان وجود دارد. وقتی نیازی به آن ندارید ، به راحتی آن را به عقب رانده و از کار خارج می شود

و به سختی قابل توجه است.

 

وقتی کاملاً گسترش داده شود ، ابعاد آن 34.65 "x 23.6" x 8.86 "است. بند رخت جمع شونده در کل 22 فوت فضای  بند رخت دیواری خطی وجود دارد و تا 60 پوند نیز در آن نگهداری می شود. برای نگه داشتن وسایل می توانید از پین یا گیره استفاده کنید ، یا نمی توانید آنها را روی خطوط قرار دهید. به طور کلی ، این رک عملی است ، نصب آن آسان و محکم است.

7 بهترین بخار پوشاک سال 2021

بهتر ردیف خشک کن لباس های دو طبقه: لوازم ضروری خانگی

برایو برابر گزینه های آویز ، این بند لباس قابل بند رخت جمع شونده حمل و دو طبقه وجود دارد. جمع و جابجایی آن از یک بند رخت دیواری اتاق به اتاق دیگر آسان است ، و هنگامی که روی چوب لباسی قرار می گیرند می تواند تا 72 لباس را در خود نگه دارد. نه تنها برای لباس های مرطوب ، در صورت نبود فضای کمد ، گزینه مناسبی برای لباس های خشک نیز محسوب می شود.

ارتفاع را می توان بین 70 تا 77.5 اینچ تنظیم کرد و عرض آن 26 اینچ است. محکم ، دارای پایه سه پایه ، برای ذخیره سازی ساده نیز به راحتی فرو می ریزد. مشتریان می گویند این برای فضاهای کوچک مانند آپارتمان یا پاسیو بسیار مناسب است ، و همچنین ساخت آن بسیار راحت است.

 منبه : https://delavaa.com/types-of-apartment-clothesline/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 3,220