loading...
del3
parisa بازدید : 52 دوشنبه 21 تیر 1400 نظرات (0)

اون توستر چه مارکی خوبه

گزینه گران تر ، با اندازه متوسط

اجاق هوشمند دما را به طرز  بهترین مارک توستر در بازار چشمگیری بهترین مارک آون توستر حفظ می کند ، اما در پیش گرم شدن آون توستر ایرانی ، بهترین مارک اون توستر در بازار کندتر است ، به همان بهترین آون توستر اندازه تست نمی شود و هزینه بیشتری نسبت به گزینه های اصلی ما دارد. بهترین آون توستر بازار

اجاق گاز توستر Hamilton Beach 4 Slice

اجاق گاز توستر Hamilton اون توستر چه مارکی خوبه  Beach 4 Slice

یک اجاق توستر دستی کوچک و ارزان

این اجاق کوچک و ارزان قیمت بهترین مارک توستر در بازار برای کسانی  بهترین آون توستر بازار که چیزی ساده می  بهترین مارک آون توستر خواهند ایده آل است. کار خود را به مراتب بهتر از بقیه که در این سطح قیمت آزمایش کردیم ، انجام داد.

 

بهترین آون توستر: Panasonic FlashXpress

نقص اما شکستن معاملات بهترین مارک آون توستر : پاناسونیک FlashXpress

بهترین اجاق توستر آون توستر ایرانی ، بهترین مارک اون توستر در بازار بزرگ: اجاق توستر آشپز Cuisinart Chef

ایرادات اما معامله گران نه: اجاق توستر Convection اون توستر چه مارکی خوبه  آشپز Cuisinart

نایب قهرمان: فر هوشمند Breville

انتخاب بودجه: بهترین مارک توستر در بازار اجاق توستر تکه ای Hamilton بهترین آون توستر بازار  Beach 4 Slice

چرا باید به ما اعتماد  بهترین مارک آون توستر کنید

برای بدست آوردن انتخاب مدل های خود برای آزمایش ، با مارتا رز شولمن ، نویسنده کتاب آشپزی ، نویسنده غذا و همکار مکرر در نیویورک تایمز صحبت کردیم. ما همچنین از نظرات Test Kitchen America (نیاز به اشتراک) ،  غذاهای جدی و خانه داری  بهترین آون توستر خوب مشورت کردیم  اون توستر چه مارکی خوبه . علاوه بر این بهترین مارک آون توستر  ، ما در سایت های خرده فروشان مانند آمازون ، سیرز ، و تختخواب و فراتر از آن مدل های دارای امتیاز بالا را بررسی  آون توستر ایرانی ، بهترین مارک اون توستر در بازار کردیم.

 

مایکل سالیوان از سال 2016 بیش از 50 ساعت تحقیق و آزمایش اجاق های توستر را برای این راهنما صرف  بهترین مارک توستر در بازار کرده است. او به عنوان یک نویسنده در Wirecutter ، نظراتی را برای انواع تجهیزات آشپزخانه و ابزارها ، از جمله توسترها نوشته است . این راهنما بر اساس کار بهترین آون توستر بازار  نویسنده مستقل ، برندن نیستدت ساخته شده است.

 

چه کسی باید این را دریافت کند

اجاق توستر یک وسیله چند منظوره است که به شما امکان می دهد نان را تست کنید و غذا را بپزید یا دوباره گرم کنید. این یک آون توستر ایرانی ، بهترین مارک اون توستر در بازارگزینه خوب برای آتش زدن اجاق گاز در اندازه کامل شما است ، به خصوص در ماه های گرم. همچنین برای اجاره های کوچک که دارای آشپزخانه های کوچک بهترین مارک آون توستر با اجاق  اون توستر چه مارکی خوبه گاز هستند که به خوبی کار نمی کند (یا به طور کلی از دست رفته است) بسیار مناسب است. اگر آشپزخانه شما آنقدر فعال است که اجاق گاز پر است ، می توانید از فر توستر مانند Martha Rose Shulman ، سرآشپز و نویسنده کتاب The Simple Art of Vegetarian Cooking استفاده کنید . او به ما گفت که وقتی اتاق را تمام کرد ، به سراغ اجاق توستر می رود تا گراتن ، لازانیا و ساندویچ درست کند.

 

و توسترهای قدیمی معمولی چطور؟ ما برای آن ها نیز انتخاب هایی داریم . در راهنمای اصلی ما ، Ganda Suthivarakom ، ویراستار پروژه های آون توستر ایرانی ، بهترین مارک اون توستر در بازار ویژه Wirecutter ، اجاق گاز توستر را به یک ماشین سواری و اجاق بزرگ شما را به یک SUV تشبیه کرده است: ، بهترین آون توستر بازار  با مصرف انرژی بیشتر و راحت تر برای مسافرت های کوتاهتر و کوچکتر که معمولاً انجام می دهید. "

 

اجاق های توستر ممکن است از 25 تا 1000 دلار قیمت  بهترین مارک توستر در بازار داشته باشند بهترین مارک آون توستر ، اما ما جستجوی خود را بر روی اجناس بین 25 تا 550 دلار متمرکز کردیم. نمی دانید چقدر ضربه به شما وارد می شود؟ آنچه معمولاً هر سطح قیمت ارائه می دهد:

حفره فر کوچک تا متوسط ​​(که می تواند چهار قطعه نان اون توستر چه مارکی خوبه تست یا چند میان وعده یخ زده را در خود جای دهد)

تنظیم دقیق دما (معمولاً)

کنترل دستی و تایمر

لوازم جانبی کمتر (فکر کنید به جای آون توستر ایرانی ، بهترین مارک اون توستر در بازار دو قفسه اجاق گاز)

100 تا 250 دلار:

 

حفره اجاق متوسط ​​یا بزرگ (که می  بهترین مارک آون توستر تواند بهترین آون توستر بازار شش یا بهترین آون توستر نه قطعه نان تست را در خود جای دهد)

تنظیم خوب دما (معمولاً)

صفحه نمایش دیجیتال / کنترل های الکترونیکی و تایمر

عملکردهای پخت و پز از پیش تعیین شده اون توستر چه مارکی خوبه  (مانند مواردی که برای پختن پیتزا یا غذاهای منجمد)

لوازم جانبی بیشتر (مانند بهترین مارک توستر در بازار   بهترین آون توستر بازار چندین قفسه و تابه های پخت)

چراغ فر

هر آنچه از توستر  اون توستر چه مارکی خوبه100 تا 250 دلاری دریافت می کنید

تنظیم بهتر دما

ویژگی های اضافی (مانند بهترین مارک آون توستر حالت های سرخ کردنی هوا و حالت های کم آبی)

چطور برداشت کردیم

چهار اجاق توستر در آشپزخانه با دو طبقه قرار گرفته اند.

انتخاب های ما (در جهت عقربه های ساعت از آون توستر ایرانی ، بهترین مارک اون توستر در بازار بالا سمت چپ) بهترین آون توستر : اجاق توستر تکه ای Hamilton Beach 4 Slice ، Panasonic FlashXpress ، اجاق توستر کنوکشن بهترین مارک توستر در بازار آشپز Cuisinart و فر هوشمند Breville. عکس: مایکل هشن

پس از صحبت با متخصص و صرف آون توستر ایرانی ، بهترین مارک اون توستر در بازار سالها برای آزمایش طولانی مدت خود ، لیستی از مهمترین ویژگیهایی بهترین مارک آون توستر را که باید  بهترین آون توستر بازار هنگام انتخاب اجاق توستر جستجو کنیم ، تهیه کردیم:

منبع :

https://delavaa.com/the-best-brand-of-oven-toaster/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 734
  • بازدید کلی : 3,225